Actividades alumnos EI

ACTIVIDADES ALUMNOS ED. INFANTIL

•                   Periodo de adaptación para os alumnos novos de tres anos.

•                   Descubrimos os produtos do outono, probámolos e cociñamos con   eles. Facemos pan, pastel do outono, compota, marmelada e mosto.

•                   Celebración do Halloween/Samaín no parvulario decorado polos alumnos para a ocasión.

•                   Celebración do magosto no patio” dos maiores” conxuntamente cos nenos de primaria.

•                   Montaxe do belén e a árbore de Nadal coas figuriñas de barro realizadas por todos os alumnos de Ed. Infantil.

•                   Exposición dos traballos de Nadal no corredor do parvulario.

•                   Aprendendo a compartir cos máis necesitados: Operación Quilo (recolleita de alimentos) e “Un sorriso polo Nadal” (recolleita de xoguetes usados).

•                   Concerto de Nadal na pajarera.

•                   Visita de Papá Noël e  entrega de agasallos.

•                   Entrega de cartas ás súas maxestades os Reis Magos de Oriente.

•                   Recibimos en todas as aulas ás familias que se converten en contacontos por unha mañá.

•                   Decoramos o parvulario para a festa do antroido e facemos filloas.

•                   Celebración do antroido. Desfilamos pola pasarela, demostramos as nosas dotes de bailarines na pista e merendamos orellas.

•                   Teatro a cargo dunha compañía estranxeira (Clever Pants) que nos deleita cunha función en inglés.

•                   Cociñamos nas aulas. Quincena da alimentación saudable.

•                   Inauguración da “Mostra”. Semana dos libros.

•                   Festa do cole. Convertémosnos en estrelas de baile.

•                   Celebración do Sport Day