Departamento Orientación

• Na Escola existe un Departamento de Orientación con dúas orientadoras, unha das cales centra o seu labor na ESO-Bacharelato. Hai unha asistencia e un asesoramento continuo ao alumnado a ás súas familias en canto á información relativa ao seu futuro profesional.

• Charlas no propio centro e visitas a institucións universitarias para acercar aos nosos alumnos á unha realidade que lles será inmediata brevemente.

O departamento de Orientación da Escola conta cun blogue específico deste área de traballo e que bautizan “Camiña co Rosalía”, nel podedes consultar todo tipo de información,  material, ligazóns, etc. que pode ser de moita utilidade para calquera idade e etapa educativa. Agardamos que navegando por esta nova canle poidades obter recursos que redunden no benestar dos nosos nenos e e nenas.

Modalidades  -  Infraestrutura - Metodoloxía Pedagóxica - Profesorado  - Idiomas